بحث السيارات

بحث العقار
بحث عن:
في مدينة:



بحث في الأقسام

بحث عن عضو


» حل واجب BE200 واتساب 00966597837185 حلول واجبات الجامعة العربية المفتوحة حل اسايمنت BE200 حلول اسايمنتات الجامعه العربيه المفتوحة

  الامتياز جروب  منذ 5 شهر ، 1 اسبوع الرياض
رقم الاعلان : 5067
آخر تحديث منذ 5 شهر ، 1 اسبوع
                                        

BE200 – Marketing Management Tutor Marked Assessment Spring 2018-2019 Read carefully the following instructions and both cases study, and then answer each question in an essay format. To support your analysis use relevant material from BE200 covered so far and other resources such as AOU e-library articles. Balancing the marketing mix through creative and innovative strategies W.K. Kellogg and his brother, Dr. John Harvey Kellogg, founded the Kellogg Company in 1898. Through experimentation with flaked corn, W.K. Kellogg created the recipe for Corn Flakes. In 1906, he opened the “Battle Creek Toasted Corn Flake Company” and recruited his first 44 employees. Together with these employees he developed the initial batch of Kellogg's Corn Flakes bringing to life his vision for great-tasting, ‘better-for-you’ breakfast foods. Kellogg’s balances the 4Ps by Answer the following questions: Question 1 :( 30 Marks) Today’s successful companies have one thing in common: they are strongly customer focused and heavily committed to marketing. a-What does marketing means? (5 Marks) b-Discuss in details the five marketing management orientations and explain which one you believe is mostly used by today's organizations (25 Mark) Word count: 300 words Question 2: (25Marks) The first four steps in the marketing process involve building customer relationships. The final step involves capturing value in return. a-Describe what is meant by customer relationship management (5 Mark) b-What are the different relationship levels companies can build with customers? (10 Mar) C-In respect to customer relationship management concept and referring to the case above, explain what did Kellogg focus on in order to retain and gain its customers loyalty? (10 Marks) Word count: 400 words Question 3: (45 Marks) The marketing mix is the set of controllable, tactical marketing tools that the firm blends to produce the response it wants in the target mark. a-Explain how Kellogg managed to balance its marketing mix strategy. How did it manage each of the marketing mix components? The students should begin by explaining the marketing mix component while referring to BE200 material and then apply it to the case. (20 Marks) b-Discuss how Kellogg succeeded in differentiating and positioning its products for maximum competitive advantage in the marketplace? (10 Marks) c-Identify any one of Kellogg's competitor. -Discuss the differences in marketing strategies between the two (15 Marks) Word count: 500 words حل واجبات be200 00966597837185 الجامعة العربية المفتوحة 00966597837185 ,, حلو ل واجبات الجامعة العربية المفتوحة ,, جروب الإمتياز المهندس أحمد حل واجب be200 حلول واجبات حل الواجب حلول الواجبات TMA بدون تشابه حل واجباتbe200 الجامعة العربية المفتوحة 00966597837185 ,, حلو ل واجبات الجامعة العربية المفتوحة ,, جروب الإمتياز المهندس أحمد حل واجب be200 حلول واجبات حل الواجب حلول الواجبات TMA بدون تشابه http://corsat.yoo7.com/t1-topic حل واجب be200 - 00966597837185 - حلول واجبات الجامعة العربية المفتوحة 00966597837185 TMA حل واجباتbe200 المهندس أحمد @ الجامعة العربية المفتوحة حل اسايمنت 00966597837185 حلول اسايمنتات مهندس احمد الجامعة العربية المفتوحة assignment tma http://corsat.yoo7.com/t1-topic #00966597837185 حل واجب be200 ** 00966597837185 <المهندس أحمد> حلول,واجبات,الجامعة,العربية,المفتوحة #حل واجب 00966597837185 حل واجباتbe200 الجامعة العربية المفتوحة المهندس أحمد:00966597837185 حل واجب be200 , واجبات الجامعة العربية المفتوحة TMA Answers 00966597837185 ENG.Ahmed حل واجب be200 حل , واجب , 00966597837185 < حلول واجبات الجامعـة العربية المفتوحة



السعر : 0 ريال

وسيلة الإتصال : 00966597837185


إبلاغ
أضافه للمفضلة
أرسال رساله للخاص


نرجو الحذر من التعامل غير المباشر. نرجو إستخدام القائمة السوداء قبل أي عملية تحويل

لا يوجد تعليقات
يجب عليك تسجيل الدخول حتى تتمكن من إضافة رد.